Muzika per shpirtin tuaj

Intervista me GentianaIsmailin dhe Milotin

Disa producent Amerikanë janë të njohtuar për famën e Gentës dhe kualitetet e saja, dhe jemi dakord ta provojmë. Një këngë e Gentës në Anglishtë do të garoj, dhe do të shohimë.

Kosovarja: Qe një vitë jeni bashkë, pse nuk e keni bërë publike lidhjen e juajë gjerë tani Genta:

Genta Ismajli: Unë në intevistat e para që ia kamë dhënë gazetave dhe Revistave, kamë thënë se jamë e dashuruar.

Miloti: Ndoshta kemi hezituar pakë, jo pse nuk kamë pasur besim në vete, por duke e marrë parasyshë vendin se ku jetojmë.

Kosovarja: A janë në dijeni prindërit e juajë për këtë lidhje dashuria ?

Genta Ismajli: Po familja ime po, por edhe e Milotit. Familja e Milotit më donë shumë, por edhe unë i dua, edhe familja ime e do Milotin shumë, por mendoj se mungesa e familjes sime në Kosovë, më shtinë më shumë ti dua Prindërit e Milotit.

Kosovarja: Zakonishtë fytyrat publike si ju, ka thashethëme për ju, cilat thashethëme i keni dëgjuar gjerë tani ?

Genta Ismajli: Miloti e Genta ishinë ndarë, ishinë martuar, fejuarë, këto janë të funditë.

Kosovarja: Na intereson a jetoni bashKë apo jo ?

Genta Ismajli: Jetojmë bashkë, ka kohë qe një vitë e gjysmë.

Miloti: Ne dy duheshim, meqë unë kisha banes në Prishtinë e Genta nuk e kishte familjen në Prishtinë, pse atëher mos të jemi bashkë.

Kosovarja: A keni planifikuar për martese ?

Genta Ismajli: Për martes mendojmë gjithëher, por njëher jemi të koncentruar në punë, dhe kurë ti kryejmë disa punë at¨her do të vie edhe Martesa:
Miloti: Ky është mendimi i Gentës, sepse për këtë punë flasinë burrat, sa i përketë martesës Genta nuk kam e marrë veshë aspakë, sepse një ditë kur ti ulemë në gjunjë dhe të ja vë unazën.

Kosovarja: Genta kemi dëgjuar se këto ditë del edhe Albumi juajë i ri, dhe keni deklaruar se do ta bombardoni shumëkë ?

Genta Ismajli: Unë nuk kamë deklaruar se do të bëjë bum, e as nuk do ta bombardoj dikë, por kamë punuar shumë në këtë Albumë, dhe nëse e pëlqejnë mirë atëher e nëse jo, ajo është e rëndësishëme për mua.

Miloti: Kemi punuar shumë për këtë Albumë me shumë kompozitor të mirë nga Shqipëria, Kosova dhe Maqedonia, ku i falëmderojë përzemërsishtë.

Kosovarja: Po flitet se Genta do të shkojë në MTV ?

Miloti: Disa Producent Amerikanë janë të njohtuar për famën e Gentës dhe kualitetet e saja, dhe jemi dakord ta provojmë. Një këngë e Gentës në Anglishtë do të garoj, dhe do të shohimë.

Kosovarja: Një apel për rinin shqiptare ?

Genta Ismajli: Le ta jetojnë jetën si është ma bukur, e sa I përket muzikës, le të dëgjojnë ate qka I pëlqen. Falëmderit.

No comments: